
URBAN POP concept
Dit concept weerspiegelt de huidige trends: pop, hightech en gemixt. Metalen meubels in al hun vormen en felle kleuren creëren een unieke inrichting. Bewegwijzering en neonlichten versterken de identiteit van je winkel. Een " Instagrambaar " fotoruimte zorgt voor een interactieve ervaring tussen je winkel en je klanten op sociale netwerken. Decoratie, verlichting, accessoires: deze ruimte is ingericht volgens een life-style concept dat openstaat voor meerdere ervaringen. Kom binnen, blijf hangen, ga terug om je aan te kleden, ontdek hightech innovatie of deel momenten op sociale netwerken.
Ik maak een afspraak


Een project ?


















Een project ?
Differentiatie in verkooppunten

De hightech verkoopruimte
Achterin de winkel, uitgestald in kubussen van metaaldraad, vind je een selectie hightech producten. Door prêt-à-porter te combineren met een verkoopruimte voor multimedia en nieuwe technologieën, geeft het URBAN POP-concept je winkel een absoluut eigentijdse dimensie. Het zal ook je klantenverkeer een boost geven.

De «Instagrambare» ruimte
Duidelijk gemarkeerd met een "H" op de vloer, is dit een innovatief concept dat voortdurend een evenement creëert in het hart van uw winkel. Het principe is eenvoudig: klanten gaan voor de visuele structuur staan om direct een foto van zichzelf te maken en hun foto onmiddellijk te delen op sociale netwerken. Zo kan je winkel de vier hoeken van de wereld bereiken en zich vestigen als een 100% verbonden verkooppunt!
Klantenreis
« Het parcours is ontworpen om in het oog te springen en een jonge (15/35 jaar), mix-, stads- en relaxte klantenkring mee te nemen naar een leuke, interactieve en 'connected' wereld die echt bij hen past».

Belangrijkste punten van de klantenreis

De etalage
Op een perfect uitgebalanceerde en symmetrische manier presenteert de etalage een mannen- en een vrouwenkant, met verstelbare mannequins, kolommen en podiums.

De centrale en wandruimtes
In het midden van de winkel zijn de zones voor mannen en vrouwen duidelijk gescheiden, met twee sets (wand + middeneiland) tegenover elkaar... Zelfs de paskamers zijn symmetrisch in tegenovergestelde hoeken geplaatst, elk direct verbonden met zijn zone. De twee zones worden begrensd door het gebruik van contrasterende kleuren (geel, oranje) in het meubilair en de vloermarkeringen.

De Unisex ruimte
Aan de achterkant van de winkel wordt de Unisex-ruimte, in het midden van het gangpad, duidelijk afgebakend door de blauwe kleur van het meubilair en de vloermarkering. Gemengde kleding en accessoires zijn uitgestald op hangers en legborden.

De kassaruimte
Deze strategische zone wordt verlevendigd door achtergronden bij de toonbank: het decor en de communicatie drukken een tribale geest uit, een «DJ» en verbonden universum.
De producten van het concept
Een begeleiding van a tot z bij de realisatie tot de plaatsing en installatie
Studie van uw project
Ontwerp
Imago en communicatie
Levering en installatie
Kanttevredenheid en opvolging