RETIF PRIME Probeer het voordeelprogramma dat professionelen beloont voor slechts €29 ! Ik profiteer ervan RETIF PRIME Probeer het voordeelprogramma dat professionelen beloont voor slechts €29 ! Ik profiteer ervan

URBAN CHIC Concept

Het URBAN CHIC-concept richt zich op schoenen- en lederwarenwinkels en legt de nadruk op originaliteit en onderscheidende details. Wit en goud zijn de hoofdkleuren, net als kubusvormige vormen. De nadruk ligt op de producten en hun personaliseringsmogelijkheden. In een bijzonder verzorgde en comfortabele aanpassingsruimte wordt elke klant uitgenodigd om een subtiel combinatiespel te spelen. In dit verkooppunt is alles erop gericht om elke klant te laten zien dat hij uniek is en om zo goed mogelijk aan zijn specifieke verwachtingen te voldoen: voor, tijdens en na de aankoop...

Maak een afspraak met een adviseur

Een project ?

Wij begeleiden u met uw winkelinrichting

Een project ?

Wij begeleiden u met uw winkelinrichting

Differentiatie in verkooppunten

Uitnodiging tot personaliseren

Voeg verwisselbare clips toe voor sandalen en pumps, veters in verschillende kleuren en sokken om je look te accentueren... Er is geen betere manier om een item te personaliseren, het uniek te maken en het aan te passen aan de outfit van de dag...

Je klanten zullen het plezier van het aanpassen van producten direct in de winkel waarderen. Deze vrijheid om je eigen ontwerpen te maken wordt vergemakkelijkt door een comfortabele, ruime pasruimte.

Klantenreis

« In de hele winkel zijn de schoenendisplays onderverdeeld naar stijl en geslacht. Een belangrijke onderscheidende factor is het accessoiregedeelte dat zich dicht bij de producten bevindt, zodat klanten hun schoenen naar wens kunnen aanpassen... En om extra verkoop te stimuleren.»

Belangrijkste punten van de klantenreis

De etalage

Door de etalage duidelijk in twee zones te verdelen, zijn de mannen- en vrouwencollecties duidelijk te herkennen, net als de stijl - city wear chic.

De centrale zone

De centrale ruimte bestaat uit 2 eilanden. Het eerste is een inspiratie-eiland, waar nieuwe collecties (schoenen, lederwaren, enz.) worden gepresenteerd in gecoördineerde sets op stapeltafels. Het doel was om het decor te creëren door outfits van accessoires te voorzien om ze uniek te maken. De banken werden op een aantal plaatsen neergezet om het passen comfortabel en gemakkelijk te maken.

De kassaruimte

Het kassaruimte bestaat uit een toonbank en een onderste ladeblok. Voor de klanten worden de onderhoudsproducten en aanvullende accessoires dankzij de geïntegreerde verlichting benadrukt door een reeks duidelijk zichtbare, aan de muur gemonteerde sokkels, allemaal met hetzelfde doel: het aanmoedigen van het aanpassen van outfits en het stimuleren van extra verkoop.

De wand ruimtes

Op de muur volgen het herenassortiment (rechterwand) en het damesassortiment (rechter- en linkerwand) elkaar op, variërend van seizoens- tot geklede kleding tot sportkleding.Het meubilair is perfect symmetrisch en zeer gestructureerd en is aan elke kant anders, maar wel afgestemd op de rest (wit, goud, met houttinten, enz.).

De producten van het concept

• In voorraad
€ 133,09 incl btw € 109,99 Excl BTW
Online niet beschikbaar
€ 24,19 incl btw € 19,99 Excl BTW
• In voorraad
€ 39,92 incl btw € 32,99 Excl BTW
• In voorraad
€ 48,39 incl btw € 39,99 Excl BTW
• In voorraad
€ 52,02 incl btw € 42,99 Excl BTW
Een project ?
Wij begeleiden u met uw winkelinrichting

Een begeleiding van a tot z bij de realisatie tot de plaatsing en installatie

Studie van uw project

Ontwerp

Imago en communicatie

Levering en installatie

Kanttevredenheid en opvolging

Heeft u een installatieproject?

Contacteer ons op