
URBAN CASUAL Concept
Dit concept heeft als doel je klant te ondersteunen , vanaf de keuze van kleding tot de accessoires. In deze gestructureerde ruimte worden city wear en casual wear onderscheiden door het kleurenspel in de inrichting. Er wordt belang gehecht aan de maatpakken en retoucheshop : duidelijk zichtbaar, het benadrukt de knowhow kleermakersgeest. Het concept van de boetiek is echt ontworpen om te voldoen aan de verwachtingen van de elegante stadse man die op zoek is naar perfectie en distinctie. Hij zal vooral de aanwezigheid van een ruimte voor het maken van maatpakken en een aanpassingsatelier op prijs stellen.
Maak een afspraak met een adviseur


Een project ?












Een project ?
Differentiatie in verkooppunten

Op maat gemaakte kostuumruimte
De snit, de stof, de afwerking, deze ruimte is gewijd aan het personaliseren van pakken... Het inspireert het idee van kwaliteit, advies en diepgaande kennis van herenkleding. De presentatie van monsters (patronen, kleuren, materialen, enz.) en accessoires (manchetknopen, enz.) is heel nauwkeurig. Alles wordt tot in de perfectie beheerst om een lonend imago van de chique gentleman op te bouwen. Dit stelt de klant gerust in zijn aankoophandeling.

Retoucheeratelier
Een eenvoudige zoom, een stuk dat moet worden aangepast, een knoop die moet worden aangebracht... Het aanpassingsatelier is duidelijk zichtbaar, een "open" ruimte met een glazen schuifdeur waardoor klanten de naaisters aan het werk kunnen zien. . Dit geeft ze vertrouwen en geeft een beeld van knowhow, een echte toegevoegde waarde voor je merk.
Klantenreis
« Vanaf het moment dat ze binnenkomen, worden klanten meegenomen naar een nette, gestructureerde omgeving voor citywear die een beeld van expertise en kwaliteit uitstraalt en vertrouwen wekt. Wat betreft het comfort en de ruimte die is toegewezen aan de paskamer, is er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de klant zich er goed voelt en blijft hangen... Aan de linkermuur sluit de ruimte voor casual kleding de winkel af en stimuleert impulsaankopen. »

Belangrijkste punten van de klantenreis

De etalage
De etalage bestaat uit twee elementen: aan de ene kant is de aandacht van de klant gericht op de etalagepoppen die de stijl van je collecties uitdrukken; aan de andere kant kun je met een creatieve presentatie van accessoires je etalage regelmatig verlevendigen en vernieuwen.

De centrale zone
De centrale zone is een onmisbare plek en strekt zich uit tot één eiland van inspiratie en animatie, waar nieuwe producten worden getoond (kleding, accessoires, schoenen, enz.). Het hele gebied is perfect gestructureerd, met schuiftafels die elkaar overlappen afhankelijk van de evenementen en een centrale etalagepop die de toon van het moment zet.

De kassaruimte
De kassa heeft een verfrissende uitstraling met zijn lichtere tinten en panelen met een plantaardige achtergrond. Ontworpen als ontmoetings- en ontvangstruimte is het een echt ontmoetingspunt tussen de twee tegengestelde werelden van de winkel, casual en city wear.

De « Casual Wear » ruimte
Op de linkerwand maakt de presentatie van de casual wear-collecties de klantreis compleet. Zij zullen de juiste producten vinden voor impulsaankopen.
De producten van het concept
Een begeleiding van a tot z bij de realisatie tot de plaatsing en installatie
Studie van uw project
Ontwerp
Imago en communicatie
Levering en installatie
Kanttevredenheid en opvolging