VEELGESTELDE VRAGEN

 

IK WIL EEN INTERNETBESTELLING PLAATSEN, HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

 
• Op de website zullen uw persoonlijke inloggegevens worden meegedeeld bij de bevestiging van uw eerste bestelling.
• Om te bestellen kiest u de gewenste artikelen en voegt u deze toe aan uw winkelwagentje. Nadat uw bestelling compleet is dient u uw bestelling goed te keuren, evenals de betaling hiervan.
• Hierna ontvangt u een e-mail met bevestiging van ontvangst van uw bestelling. Hierin staan ook uw persoonlijk inloggegevens vermeld

HOE KRIJG IK UW CATALOGUS?

 
• Een groot deel van ons assortiment is te bestellen in onze webshop. Ook vindt u onze catalogi op onze homepage in PDF.
• U kunt een catalogus verkrijgen in één van onze winkels, door het formulier in te vullen op de website, per e-mail aanvragen via info@retif.nl of u kunt de catalogus on-line bekijken.
• U mag natuurlijk ook even bellen.
• Onze catalogus ontvangt u gratis en geheel vrijblijvend.

HOE WORDEN DE BESTELLINGEN VERZONDEN?

 
• Alle zendingen worden met uiterste zorg behandeld. Wij werken samen met verschillende transporteurs waaronder DHL, DGO Transport en Van Zomeren Logistics.

HOE BETAAL IK MIJN INTERNETBESTELLING?

 
• U kunt uw internetbestelling betalen via een beveiligde omgeving (SSL) met uw gewone bankpas (iDEAL).

WAT IS DE LEVERTIJD?

 
• Onze artikelen zijn over het algemeen uit voorraad leverbaar. Wij streven er dan ook naar om binnen de paar dagen uit te leveren. Bij bestelling van grote aantallen en de beschikbare voorraad niet toereikend is, zal de levertijd circa 5 werkdagen bedragen. De exacte leverdatum zullen wij u dan ook binnen 24 uur per e-mail bevestigen (niet in het weekend).

RETIF vous souhaite la bienvenue

RETIF heet u welkom


RETIF De oplossing voor een<br /> succesvolle verkoop

Choisissez votre langue
Kies uw taal

Français » Vlaams »
Aan het laden...   Aan het laden...
CLOSE
Loading ...
x
Ok
CLOSE